Vanliga frågor kring boende i lägenhet

Vanliga frågor lägenhet

Här kan du hitta information och svar på vanliga frågor som rör ditt boende hos oss. Om du inte hittar den information du söker så får du givetvis gärna kontakta oss.


Vilka öppettider har ni?

Kontoret är öppet vardagar mellan kl 09:00 och 16:00 (Lunchstängt 12-13). Besök på vårt kontor måste anmälas i förväg på telefon för att vi ska kunna garantera att vi kan ta emot dig.


Hur får jag hjälp efter kontorstid?

Felanmälan:

Felanmälan kan göras, dygnet runt, direkt här på hemsidan. Vi registrerar din anmälan nästkommande arbetsdag.

Vid akuta fel ring 035-10 48 50 (vardagar 09:00-16:00) och övrig tid på 0708-62 36 90.
Med akuta fel avses fel som kan orsaka skador på person eller fastighet/egendom.
Vid ej akuta fel görs felanmälan på hemsidan.


Övriga ärenden:

Du kan kontakta oss via kontaktformuläret på vår hemsida eller via e-post.